måndag 14 april 2008

Känn tacksamhet...

Kära medmänniskor...

Vill börja med att be om ursäkt för dom ytterst oklädsamma offertofflor jag hasade omkring i igår...

Jag kände mig verkligen som en 4 åring... skillnaden är att en 4 åring har rätt att känna så.

Jag är den jag är, har gjort mina val och är i det stora hela väldigt lycklig. Små människors smala åsikter borde inte påverka mig så.

Sen undrar jag bara hur någon kan tycka synd om sig själv idag...

En 10 årig flicka har blivit mördad... hennes föräldrar är utan ett barn.
En mans föräldrar har fått veta att deras son är en mördare.
En klass saknar en kompis.
En bästis är borta.
Ett litet hjärta har slutat klappa.

Vad är en punktering? En förkylning? En vidbränd middag...

Tänd ett ljus kl 21.00

Ge era nära en extra kram. Känn tacksamhet...

Inga kommentarer: