måndag 16 juni 2008

Vägg i vägg..

En kväll fylld med trevligt sällskap.
Helt främmande människor, som jag nog inte ramlat på själv.

Mina söta vän J hade skramlat ihop oss.
Lovat världens godast mat.

Och bara för att hon hade rätt så hade ju inte jag fel. ALDRIG..

En svåger hade hon med intressant jobb.
Honom kan jag... en kompis till mig... ha nytta av.

För att få cheesecake recept krävs leverans!

Magdans, skratt, spännande berättelser om kärleksmöten..

J fick sin diagnos, äntligen...

En gastronomisk orgasm... vägg i vägg..

2 kommentarer:

Theresia sa...

Appropå er tävling i vem som bäst uthärdar smärta - som diskuterades under middagen - så kommer här ett tips: Epileringstävling...om M har mer hår på benen än du har du ett säkert 1-0 överläge! Ser fram emot fortsatta referat :)

Vardagslyx... sa...

Epileringstävling är inbokad! Uppföljning kommer!