söndag 30 mars 2008

Kanon helg...

När två blir en vet man ju hur det går till...
Men när 3 och 3 ska bli något slags ett.. eller 6 i lag..
ja eller hur man ska säga.. hur gör man då?

Vi tänkte att vi skulle introducera våra barn för varandra.
Han har två pojkar, jag som bekant 2 flickor.
Vi gick ut hårt med resturangbesök på torsdagkväll.
Pizza... Gick helt friktionsfritt!
Lördagkväll. En lekstund med godis, tvspel och annat bus.
Söndag. Tecnichus. Timmar av bus, fika, spel och hjärngympa.
Så himla kul! Barn som har kul, trivs och tar hänsyn till varandra.
Jag är stolt över mina och imponerad av hans!

Jag är faktiskt åxå stolt över oss som tar största hänsynen till barnen. Låter
dom ta all plats och tid. Vi hinner med varandra andra gånger. Mina flickor kallar
ff honom för mammas kompis Mats.
Dom behöver aldrig dela mig med honom. Vi pussas, kramas inte när dom är med.
Men dom känner hur mycket jag tycker om honom och känner lugn i det.

Mina barn har haft en kanon helg. Och jag med...

Inga kommentarer: