tisdag 25 augusti 2009

er önskelista..

Har sen jag varit 4 drömt om en egen
liten affär.
Nu blir den drömmen sann.
Jag ska låsa upp MIN dörr varje
morgon.
Sälja det JAG vill. Butiken ska se
ut som den har gjort i huvudet
i masssor av år.
Nu står leverantörer på kö.
Tusen möten är bokade.
Golv ska väljas.
Väggar ska byggas. Målas.

Jag är så lycklig.
Livrädd.
Förväntansfull så jag snurrar.

Och för varje steg jag tar så inser
jag vilken tur jag har, som har
dom jag har omkring mig....

Jag kommer snart att komplettera
med listor om vad ni ska önka er i julklapp!

6 kommentarer:

Kotte sa...

Å så spännande!
Jag har också en liknande dröm, men den ligger några år framåt i tiden.
Vilken sorts butik blir det?

Fortfarande lycklig sa...

Wow, åh vad kul! Så det var det som var din hemlighet. Håller alla tummar jag har för att det går riktigt bra!

helen sa...

gud så kul. önskar jag vore närmare.kram och lycka till

Vardagslyx... sa...

Men är inte ni så söta som aklas puffar i mjölj! Jo minsann... det är ni!

Vardagslyx... sa...

Jo men det där sista blev ju bra... kalas puffar i mjölk skulle det stå!

..me.. sa...

Men gudars vad roligt - hade ingen aning om dina planer - vad spännande - hoppas du berättar mer snart!!! Kram Bonden med de röda stövlarna ;)