söndag 14 februari 2010

Carolas bröllopsdag..

Det går inte.
Inläggen sitter fast i den grå massan
som är min hjärna.
Dom finns där. Vill inte ut.
Det finns för mycket lycka.
Jag letar efter djup, känsla och nyanser.
Allt jag hittar är ett rosa skimmer som
ligger kladdigt som maräng över hela djupet.
Ett inlägg skulle bli rosa som ett geléhallon!
Lika djupt som intellektet hos Anna Anka!
Och lika nyanserat som en politikers åsikt!

Kommer ni ihåg hur Carola såg ut när hon gifte
sig med Runar.
Det är åt det hållet!

Jag är helt enkelt på tok för lycklig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bildligt talat så här:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=154119&id=745031228#!/photo.php?pid=154118&id=745031228&fbid=5063621228

Vardagslyx... sa...

Åh Marie vilka vackra bilder! Å fin klänning... KÄRLEK när den är som bäst!!

Anonym sa...

Så när ska bröllopet stånda?

Vardagslyx... sa...

Ryggdunkande människor som säger tredje gången gillt är inget som lockar mig,...tyvärr! För han är mannen i mitt liv!