tisdag 26 januari 2010

jag blir matt..

Flera timmar har gått sen mitt besök på gymet i morse.
(ja, så fick jag det sagt)
Jag försöker se saker från den ljusa sidan, men det
är inte lätt i detta fall.
Jag köpte mitt träningskort för 2v sen.
Kostade 500,- och räcker till sista mars.
Jag tyckte det var en bra peng eftersom att i priset
ingick entré till badet.
3 dagar senare meddelade dom att badet stängs.
2 månader tidigare än sagt.
Nåja.
Jag jobbar måndag till lördag. Oftast.
Idag meddelade dom att kommer ha stängt söndagar.
Tippentoppen!!
Som grädde på moset har dom stängt parkeringen!
Parkerade i morse på trottoaren. Hoppades på böter.
Jag lovar att sveriges sämsta badhuspersonal hade
fått stifta nära bekantskap med den!!

5 kommentarer:

Comvidare sa...

Och återigen får personalen på det stället en kunds blod att koka. Och en kund är en sån som ska betala deras löner. Inga kunder=inget jobb. En ganska lätt ekvation kan man tycka.

Begär pengarna tillbaka!

Ps. Högslätten kostar 30 kr / gång och man betalar i en parkeringsautomat med kort eller mynt. Ds.

Anonym sa...

Hmmm lider med dig!! Kommer snart o ger dig en stor kram ABC

Anonym sa...

Nämen jag trodde inte att andra tyckte att den personalen var så usel som jag tycker. De är verkligen inte serviceminded för fem öre. Och jag fick inte heller veta vare sig om badstängningen eller söndagsstängningen. Känner mig minst sagt lurad!! Jag ville ju träna på helgerna.

Vardagslyx... sa...

C:Vill bara kunna välja själv, inte behöva välja bort för att personalen är fel.
ABC: Aj lav jo och längtar!
MP: Lurad är ordet!

Anonym sa...

Kan inte någon sända dem på charmkkurs? Fattar inte att det är under all kritik½