söndag 11 oktober 2009

en tävling..

Okey, då var det tävlingsdags!

Med mindre än 2 v kvar tills vi ska öppna butiken.
Alla varor börjar komma i morgon.
Utan någon som helst inredning monterad.
Ingen elektriker ännu.

Hur lämpligt är det då att bilen
slutade fungera för 30 minuter sen.
Helt död.

1. Ganska lite. Men jag kommer sova gott i natt ändå.

2. Inte alls. Känner viss puls, lätt rödflammig på halsen.

3. Hysteriskt olämpligt. Kan man åka skoter på rimfrost?

Vi bor en mil från stan, och ingen buss!
Tävla gärna. En död 7-sitsig bil i pris!

4 kommentarer:

LiLlAsYsTeR sa...

Jag kommer runt femtiden imorgon bitti på min lånade rosa gamla cykel. De e ju ändå min tur att plocka upp dej....

E sa...

kan man inte åka sparkstötting eller ?? =)

Roligt med butiken..stort grattis...så fort jag kommer norrut kommer jag och handlar, det är ett löfte=)

Stor kram och stort tack för varma välkomnande från dej på min blogg som återuppstått.

Comvidare sa...

Jag gissar på nummer 1. Du har faktiskt inte energi över till att bli uppstressad. Du hanterar även detta missöde med ditt vanliga lugn. Problem finns bara om man letar efter dem....

Ps. Jag är klippt och skuren, enligt ditt förslag. Ds

Vardagslyx... sa...

Kära comvidare! Du känner mig du. medans mannen irrade runt och mumlade att jag MÅSTE ta mig samman och skaffa skjuts eller bil så satt jag mig i soffan och såg på tv. Behövs inte sa jag, du fixar det. Och det gjorde han. Såklart. och han blev rikligt belönad...
E:Kul att du återuppstått. Vi ses snart hoppas jag.
Lillasötasyster: Klart jag hämtar dig!