måndag 12 oktober 2009

måndagmorgon..

Dagisväskan är packad.
Flickorna sitter klara i soffan.
Jag är klädd. Fransarna har fått sin
mascara.
Jobbveckan är planerad och klar.
Det enda som saknas nu är att bestämma
vilken diet jag ska följa denna vecka.
Som jag förmodligen bryter strax efter
lunch.
Hmm... GI? LCHF? Träna?
Om jag lägger in gym tis och fred, spinning
onsdagar, långprom på söndagar, kanske
springer jag en mil eller två på torsdag med.
Jag vilar på lördag.
Ja så får det bli.
Tur jag inte la in något pass på måndag fm!

En typisk måndagmorgon..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta om jag småler lite men så där brukar mina nya givar också se ut. Hoppas du är kvinna nog att fixa det, det är inte jag!

Vardagslyx... sa...

Du får gärna småle! Är nog en kvinna exakt som du. Goda avsikter, men för lite tid och ork till det där.
Men du, vi kommer snart ikapp!

Comvidare sa...

Att erkänna sitt problem är första steget till att bli frisk...

(roligt inlägg för de som känner dig)