måndag 22 juni 2009

hon ger mig..

Det vibrerar till i fickan.
Hon skäller i en kvart.
Det lät ungefär så här.

Näevetduvajagblirsåhimlalessskadom
fåkladdahursomhelstbaraförattjagärsingel
stårdetnågotipannanpåmigsomgördetokatt
stötapåmig!?VA?Näefyfasenvadlessjagärpåkarlar.
JagbaraundrarvarärRESPEKTEN??FÖRMIG!?
Heltgalenblirjagskajagvaradensomskasättagränser
åtdomJAGÄRJUFÖRFANSINGELalladessalöften
ochalltsmörandejagblirsåless.

Ja detta pågick ju ett tag.
Men vet ni vad... efter samtalet log jag med hela ansiktet!
Helt enkelt...hon ger mig!

5 kommentarer:

christel sa...

Vissa samtal blir pärlor på ens livshalsband

Kotte sa...

Hehe, sådär brukar det låta i mitt öra med :)

Andningskutym sa...

Och män som tror att kvinnor uppskattar komplimangen i att man stöter.... OK, då slutar vi. Allihop. NU!!

:-)

Vardagslyx... sa...

Christel: Ja vilka vackra halsband det blir!
Kotte: Jag brukar låna hennes öra med, så det är skönt att kunna bjuda tillbaka!
AK: Stöt gärna, överös oss med komplimanger, men håll er till sanning, håll löften och var gärna singel!! : )

Andningskutym sa...

Detsamma!

:-)