söndag 22 november 2009

nån som har liggandes i nån låda..

Kvinnan som gillar orange och som är
min förebild i fotovärlden rasade in
i min butik under lördagen.
Hon gav snällt tips som verkligen lät bra.
Vilka mått ögat ser. Vilken glugg som är bra.
Färg, svart vitt....fotoshop... ja där försvann jag.
Är det något som finns i min kame.... nähä i datorn.
Min fråga måste ha låtit grymt intelligent.
-Så du bara här in dom i datorn och fixar där.
-Ja, svarade hon snällt.
Det var inte läge att fråga mer om fotoshop.
Men om nån har lite fotoshop över kanske ni
kan mejla mig lite..

Här kan ni själva se varför jag också vill kunna fota...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gullig du är! När du är ledig en lördag eller en söndag kan jag köra en snabbkurs med dig!

Vardagslyx... sa...

Vem är det som är gullig nu då!!?

Anonym sa...

Hör av dig när du kan och ta med bilder och lap top.

Vardagslyx... sa...

absolut! tack...