torsdag 17 juni 2010

sexface..

Nu ska jag bjussa på nåt smaskigt!
På en resa till huvudstaden alldeles nyssens
så tänkte jag att jag skulle vilja ha ett foto
av mig och kärleken.
Jag som alltid hävdat att jag inte ska ses,
utan skall upplevas ,vet vad jag talar om.
Detta skulle inte bli lätt!
P gjorde sitt bästa av det råmateriel som
fanns att tillgå.
Resultatet blev uselt!
Mannen strålade, det var jag som misslyckades.


För er som sett vänner lika troget som jag
under åren vet att Monica
och Chandler haft samma problem.
På ett foto tar Chandler fram sitt "sexface".
P ber oss lägga på oss detta.


Vi kan väl bara tacka gudarna att vi har varandra!
Vi skulle ALDRIG få ligga annars!!

4 kommentarer:

Lena sa...

Och ! Sur karamell eller ? Men ändå vackert.

L sa...

Loving it!!!

Comvidare sa...

Men vad är det jag känner? En pirrande känsla i de nedre regionerna. Kan det vara? Nej! Jo, det är det.

Vill du ligga med mig?

Vardagslyx... sa...

Vem är L?
Comvidare, om jag skulle bli singel kommer jag springande!