torsdag 18 september 2008

kedjebrev..

Jag hatar kedjebrev! Kedjemejl! Kedjemess! -sa jag häromdagen när jag pratade med min bästis i telefon. Jag med sa hon. Framför allt eftersom det alltid finns ett förklätt hot i dom. Jag tänkte nog mest att det kanske var att överdriva. Men i morse när jag kom till jobbet fick jag ett pling i mejllådan, och detta var en del i den text som stod.

Mitt Hjärta


Ge detta hjärta till alla som du inte vill förlora år 2008, även mig om du bryr dig.

Försök att samla 12 stycken, Det är inte så lätt!


..och så var det en bild på ett hjärta..

Tanken var ju hur god som helst..

Jag brukar aldrig skicka sånt här vidare, men om jag INTE skickar detta till mina vänner och så skulle,gud förbjude, det hända dom något. Vad händer då?
Hur ska jag kunna leva med mig själv??? Jag blir förmodligen inte ens insläppt på begravningen.

En kompis till mig har gjort ett test på nätet. Ondtest! Hon var 18% ond, helt ok i vårt samhälle tycker jag. Men jag törs inte göra det. Hur ond är jag??? Det finns säkert en ruta där jag ska fylla i om jag skickar dessa hjärte-hälsningar vidare!

Mitt resultat: Du är 123% ond!

Inga kommentarer: