torsdag 11 september 2008

reserv Jesus..

Min skalle har sprängt i veckor. Min nacke känns som om den vore av eld.
Ena skulderbladet sitter på något vis fast.. i nåt.. Höger arm fungerar...knappt.
Den kanske inte fungerar så bra.. men den gör väldigt ont! Alltid något!!

Nä det är dags jag besöker min guru. Göran Huldt. Osteopat. Vi kallar honom reserv Jesus.

Sagt och gjort. KL 10 idag satt jag förväntansfull i hans tråkiga väntrum. Jag liksom andades ut när han kom ut och sa mitt namn. Jaou dou mairija( gotländska)
-Nu ska vi se vad din kropp vill berätta...(nju skau vji sej vau dien kroåpp vjill bejrätta)

Det var en hel del, men det ska jag inte tråka ut er med.
Men summan av kardemumman är: att efter en timmes omsom smekande, ömsom våldsamma handpåläggningar har huvudvärken släppt, jag kan ta djupa andetag, höger arm funkar fint... och jag kan nu känna hur himla ont i vänster sida jag har!!!!

Inga kommentarer: