måndag 13 oktober 2008

barnvakt...

Är idag hemma med 2 kranka töser..

Har äntligen köpt ett dataspel som även O kan spela.
Hon känner sig stor och duktig och lär sig massor, i takt med att mamman
viker tvätt och fyller diskmaskinen.
T spelar hellre spel på nätet. Eller ser på Alfons på Youtube.se.

Och mamman viker tvätt..och tvätt..och tvätt..

T ropade idag -Mamma, jag gör nåt jag inte får tror jag!

När jag kommer till datorn så står där en naken kvinna som
vill att vi ska logga in på hennes hemsida för att få tillgång
till SEX!
T hade knappat i vild förtvivlan när Alfons memory försvann...
Och detta blev resultatet. Det var inte gratis heller..

O´s tur. MAAAAAMMMMAAA!!!! Titta!
Flickan pekar på en hel hög med aktiebörskurvor som täcker hela skärmen!
Ser mycket lycklig ut.

Jag hoppas så att detta inte har något med deras framtida yrkesval att göra..

2 kommentarer:

Comvidare sa...

Haha, så kul att T fattade att hon hamnat i nåt som man var förbjudet. Jag menar, du har väl knappast visat vad man får kolla på och inte.

Förresten, betyder inte Alfons hallik eller nåt på danska?

Vardagslyx... sa...

Jo precis! Tänkte åxå på det..