torsdag 16 oktober 2008

Porr..

Läser fotbollsfrun's blogg. Nej då den handlar inte om sport. Men hon som
skriver är gift med någon fotbollsstjärna. Joakim nånting..

Hon har länkar på sin sida som hon tipsar om... På en rad stod det porr!
Jag nästan rodnade om kinderna när jag klickade på länken...
Karlssons hus!
En sida om husbyggarna Karlsson.
Och så rätt hon har! Det rann till direkt. Mina fantasier gick igång med turbo.
För varje klick jag gjorde blev jag mer och mer upphetsad.
Verandor, panoramafönster, vitt, vitt, vitt... laminofåtöljer i varje hörn,
en pläd från klippan slängd på en säng, frotté från pellevävare... suck..
Kakel och klinker i vackra rader, ett kittlande bubbekbadkar...trägolv utan repor,
öppenspis i köket, jag vill så det värker!... funkis, tegel, en trappa upp till himlen...

Porr på högsta nivå!

Nån som har en cigg....

2 kommentarer:

E sa...

Underbart roligt skrivet=)

Vardagslyx... sa...

Välkommen E! Och tack så mycket...