fredag 10 oktober 2008

glömt...

Sitter och läser lite plock från olika bloggar.
En som jag fått tips om är så... så... sensuell
att jag ett tag funderade på att skolka från jobbet,
leta upp M någonstans i stan, slita av honom kläderna
i någon månupplyst trappuppgång, hångla vett och sans
ur oss båda för att till sist ha djuriskt sex med
fingertoppar som minns och ord som mumlas...
Men nu lyser ju ingen måne så det gick inte... annars så..

Men i samma veva kom jag på att jag inte kysst M på 2 dygn.
Och vi har sovit på var sitt håll...

På mitt skrivbord står en gullig ask med texten "make out mints"
Den är fylld med små söta rosa hjärtan som smakar tandkräm, och
mest består av socker.
Jag skulle vilja bli kysst nu...

Tror jag glömt hur det känns. Glömt hur varmt det blir i hela kroppen.
Hur underlivet känns tungt.
Hur andningen ändrar karaktär. Hur hans tunga retas med min. Hur någon
kan vara så hård och mjuk på samma gång. Jag längtar efter hans hand
mot min kind, som glider runt min nacke, sliter tag i mitt hår..

Åh herregud, må kl bli 17 snart..

2 kommentarer:

Comvidare sa...

Ja, herregud! Må klockan bli sju någon gång så man får....eh...ja...jobba ett par timmar till. För inte fasen blir det nåt hångel för min del inte.

Vardagslyx... sa...

åja..säg inte det. Hörde jag inte talas om AW?