lördag 5 januari 2008

på en lördag...

...I morse fick jag väcka min äldsta dotter kl 8.45. Har aldrig hänt tidigare att hon sovit så länge en lördag. Varför hände det idag? Förmodligen för att jag skulle jobba. Så jag fick studsa upp halv 8 ändå...

Efter jobbet ska jag på hockey! Länsderby..
Vi åker vi på jobbet. Satsar en liten slant på resultatet.. trissar upp oss..skriker..hejjar..

Äter korv...

Mycket prestige i dessa matcher.
Måste jag sjukskriva mig på måndag för att jag inte står ut med gliringarna... eftersom jag varit odrägligt dryg i min förvissning om att mitt lag vinner?
Eller kan jag gå hit laddad till tänderna med nya kvicka elekheter att kasta ur mig?
Ödmjukhet ligger inte för mig när det gäller hockey..

Äter korv...

Hockey och korv hör liksom ihop..

Fick just ett kuligt mejl,...ska läsa det en gång till..

Det är vardagslyx... på en lördag!

Inga kommentarer: