lördag 21 februari 2009

sex och samlevnad..

På mitt jobb kom det idag in en gammal lärare.
Jag kände väl igen honom sen gymnasiet.
En ful gammal surgubbe med ojämt skägg.
Vi hade honom i samhällskunskap.
Förmodligen född med dåligt humör.
Nu är det ju 20 år sen jag gick ut gymnasiet
så jag kände mig rätt säker på att han inte hade något
minne av mig.
FEL.
-Vilket år gick du ur gymnasiet? Jag känner väl igen dig, sa han.
-Jag är född -70 ,sa jag
-Jaha, fortsatte han, då har jag bara haft dig, 8 timmar i
sex och samlevnad då!
-Skulle inte tro det, svarade jag, och då gick han.

Jag ryser vid blotta tanken på att han sammankopplar mig med
sex, och hoppas att det inte var i hans fantasi vi hade 8 timmars
någonslags sexuell gemenskap! För jag hade aldrig sex och
samlevnad på schemat i gymnasiet.
ÄCKLIGT!

2 kommentarer:

Pseudonaja sa...

Det var en av de värsta raggningsrepliker som jag hört... :-/

Vardagslyx... sa...

Visst var det äckligt!!