söndag 2 november 2008

ångestframkallande..

GAH!

Denna helg har varit barnfri. Det brukar betyda lyx, sovmornar och annat mysigt..

Nu hade vi bestämt att Ms lägenhet skulle tömmas.
Blir väl en "piis åv kaka". Trodde vi..

Min till tyckes enkla uppgift i detta var att göra plats för allt
som M skulle hämta.
Projektet inleddes med att alla garderober skulle göra en rokad.
För att då får det ordentligt gjort har alla plagg storlekkontrollerats
och vikts om för att kunna läggas i vackra sköna hem* rader.

När hälften av arbetet var avklarat önskade jag både att vi inte hade barn
och att vi båda var naturister!

Men nu är jobbet gjort och jag är MYCKET nöjd med mig själv... jag menar med oss!

M har jag sett till lika mycket som tomten runt midsommar.

*En inredningstidning som borde förjudas att läsas av folk med små barn. Grymt ångestframkallande.

Inga kommentarer: