onsdag 12 november 2008

klipp klipp..

Ångest! 1,5 år sen sist.
Idag smäller det. Klippning 13,30. Ångest.
Avskyr att klippa mig. Avskyr det jag fick i stället för hår.

Har nu surfat runt bland frisyrtipsen på nätet.
Inte en enda frisyr har inslag av korkskruvar.
Tydligen inte mode i år... heller.
Alla frisyrer kräver visst mer än 5 hårstrån på huvudet..i år åxå.


Förra veckan kom hon in på jobbet.
Alltid lika snygga E.
Hon är så grymt snygg! ALLTID!
Detta svarta hår format i vackra, vilda lockar.
Hur gör hon? Kan jag ta med en bild på henne och se likadan ut sen?
Knappast.
Men när min avundsjuka lagt sig lite till,
ska jag presentera er för E. Hon är singel grabbar!! Obegripligt men så är det..

En annan vän fick i uppdrag att fixa uppslag till min frilla.
Jag tycker inte hon lyckats.

3 kommentarer:

..me.. sa...

åhhhh hur blev det...

Vardagslyx... sa...

Hockeyfrilla...med lockar! Grymt...

Anonym sa...

TAAACK! Vilken härlig start på dagen :)