fredag 13 mars 2009

snabb som tusan..

För att inte ni läsare, sen förra inlägget, ska
tro att jag är seg i kolan och allmänt koko
så vill jag berätta att jag faktiskt också
kan reagera väldigt snabbt.
Jag gillar att göra saker i förskott. Vara beredd
så där. Framföra allt när jag kör bil.
Jag tar gärna av mig bältet när jag svänger
in på vår lilla byväg.
Slår gärna av helljuset innan jag kör in på gården.
Håller gärna i plånboken när jag svänger in
på macken. Alltså, jag spar maaassor med tid.
Härom dan slog jag alla rekord.
Jag slog av tändningen redan innan jag svängt
av den stora vägen.
Om det gick bra? Nej.

När jag tänker efter så var kanske det här inte heller ett
inlägg som får er att tro att jag är smart..

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja nu vill jag ju verkligen åka med dig !!!

Vardagslyx... sa...

Fniss. Kan tro det.

Anonym sa...

...å tänk att det är du som har lärt mig att köra bil :)

Vardagslyx... sa...

Javisst!! Och det var bland det roligast jag gjort!! Miss those days...

Anonym sa...

Ja...de var tider det! :) undrar hur många mil det blev i den lilla silverfärgade...

Vardagslyx... sa...

Tills jag la den på rygg i diket... hmm... kanske man borde returnera lappen????

Anonym sa...

näärå...kanske försöka var lite mer fokuserad räcker ;) ...och behåll bältet på tills bilen står stilla! kram