tisdag 9 december 2008

fina priser att vinna..

För er som inte hittat till den beroendeframkallande bloggen jag själv MÅSTE läsa
varje dag så länkar jag er dit...

I detta fantastiska inlägg är jag omnämnd.
Och jag utlyser härmed en tävling. Vilken av personligheterna är jag?
Fina priser att vinna....

Denna blogg ger mig för övrigt enorm prestationsångest. Det arma stycket skriver så bra att jag får tunghäfta (i fingrarna). (Och det är fasen inte ofta) Jag försöker glädjas med skribenten.
Övar konstant på *jagärinteettduggavissågladfördinskulldenoscarstatyettenhadeduverkligenförtjänat*applåden.

J, jag bugar och bockar, du rockar...

2 kommentarer:

E sa...

Det är inte så dåligt att vara kvinnan med svindlande omsorg! Du och jag är i gott sällskap när det gäller skrivbords-prestationsångest efter besök på nämnd sida. Men det slår mej just att mitt senaste inlägg berör detta. =) .

Vardagslyx... sa...

E, Fast jag är ju inte kvinnan med svindlande omsorg...
Tack för sällskapet!! Ska genast kolla ditt senast inlägg..