fredag 5 december 2008

F***ing julkalender..

Nämen det var väl en lyyyyysande idé dom kommit på...

Först så ska vi köpa 4 st julkalendrar.
Sen ska man få alla barn klara i tid så att alla kan sätta
sig i soffan och titta...kvart över 7 på morgonen.
Sen när det är tittat, ska de öppnas... på 2 ställen..
av 4 barn...sen när det är öppnat har ju något jävla snille kommit
på att luckorna ska limmas fast på BAKSIDAN till nåt jävla PUSSEL!

4 barn. 2 luckor var. 8 f***ing luckor som ska limmas in på plats.
Före dagis och skolor.
Underbart. En helt lyysand idé SVT!

3 kommentarer:

Lyckliga Hon sa...

Limmandet har vi missat. Tack o lov! Det är FULLT tillräckligt som det är, vill jag lova, att få upp och iväg EN morgontrött lite ärta. Även exkl. julkalender.

Vardagslyx... sa...

Välkommen!
Ja visst är morgonen ett pussel även utan pusselbyggandet! jag upprepar; 4 st!!

..me.. sa...

Jag minns ...jag minns..nu har två av fyra blivit så stor att de inte behöver kalendrar..men ack vad jag minns..nu har de minsta sådan otur (tur!?) att hur jag än gör så missar de morgonkalendern..så vi ser det på kvällen istället..men radiokalendern fungerar för våra två, dels som en väckarklocka för junior som är klubbad varje morgon och systern som får gosa ner sig ivår säng en stund innan rusningen börjar..