tisdag 9 december 2008

lista..

Denna sida snodde jag från en annan blogg...
får gärna snos!




1. Nämn något som gjorde dig glad igår.
När 4 barn skyndade sig som tok och jobbade som ett lag när vi försovit oss.

2. Vad gjorde du kl 08 i morse?
Satt mascara på mina fransar.

3. Vad gjorde du för 15 min sedan?
Fixade spa till flickorna med bad, levande ljus och saft m is.

4. Det sista du sa högt?
"Kommer alldeles strax, ska bara skriva klart."

5. Det senaste någon sa till dig?"MAMMA!!"

6. Vad var det senaste du åt?
Pannkaka med grädde och sylt.

7. Vad var det senaste du köpte? Mat och dyl..


8. Vad är det för väder hos dig nu?
Vintervitt och sprakande kallt!

9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Skojja du...självklart!

10. Favoritklädsel?
Skoteraverall.

11. Favoritlåt just nu?
Spår 14 på Peter Jöbacks julskiva.

12. Vad ser du om du tittar till höger?
En brun fondvägg.

13. Vad gör dig glad just nu?
Att livet är så annorlunda från ifjol.

14. Humör just nu?
Glad men trött.

15. Favoritgodis?
Bilar, marsipan och Toms punchpokal!

16. Kläder just nu?
Svarta byxor, svart kofta, röd tröja.

17. Sommarplaner?
Landa, sola, bada, vara.

18. Morgon- eller nattmänniska?
Morgon.

19. Längtar du mest efter just nu?
Ledighet, och sand mellan tårna.

2 kommentarer:

Comvidare sa...

Utan att titta på Peter Jöbacks julskiva så känner jag mig rätt säker på att den låten är Halleluja.

Inte har jag fel?

Vardagslyx... sa...

JO!